Nidelv 28 Søgne Startet 4.April.2009 Link til dette innlegget Startet 4.April.2009 Instrumentpanel Nidelv 28-Hvor kan jeg få fatt i nytt?Noen som vil selge? Sitér dette innlegget Link to post
BAG049 Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Ser i en annen tråd at du har VP tamd30. En mekaniker fra Oslo Maritime Service nevnte for meg i fjor sommer at han hadde et panel til denne motoren liggende. Har du flaks kanskje han har det enda. tlf. 91866825 (karsten) Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Hvor kan jeg få fatt i nytt?Noen som vil selge? Forstår ikke helt om du ønsker en ny originaldel eller om du skal bygge noe selv? Jeg var på Høllen Trevare i Søgne, og handlet 4mm teakfiner og bygde dette i den gamle Joda'en min: Det gamle så sånn ut: Her er noen bilder fra prosessen: Lykke til med hva enn du velger å gjøre! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Utrolig flott arbei du har gjort, er desverre ikke så fingernemm som deg...må se her, takker for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Var ikke så vanskelig.. bare å ta nøyaktige mål, og kappe platene til der du kjøper de. Så er det bare å lime de rett på... Men hva er det du skal gjøre egentlig? Er det en ny originaldel, ring Nidelv? Post bilder av dashbordet ditt, så skal du se det ramle inn med forslag. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Nå har vel ikke Nidelv 28 et eget instrumentpanel, men motoren har det. Hva slags motor har du? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 motor har eget ja. volvo penta tamd30....skal poste eget bilde.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.