JoachimogMalene Startet 4.April.2009 Link til dette innlegget Startet 4.April.2009 Hei. Holder på å bestille meg ekkolodd nå. Og der står det velg svinger. Grønn som jeg er aner jeg ikke forskjellen på disse. ekkoloddet er Humminbird Fishfinder 525x ekkolodd http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=7...4cd0e#pagep4909 Skal stå på en sandvik 25. Hvilken svinger bør jeg velge? Mvh Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Bøljan Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Jeg har samme ekkolodd og valgte pålimt innvendig svinger, fungerer helt fint og du slipper å lage hull i bunn. Epoxy lim følger med svinger og enkelt å montere. Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Takk for tipset? Er dette et greit ekkolodd? Var prisen grei? Dette har jeg virkelig ikke greie på Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Bøljan Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Jada prisen er helt grei den, bra ekkolodd for en billig penge. Jeg er som sagt godt fornøyd med mitt Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Kjøpte Eagle Cuda 168 på båtmessa til 649.- Enkelt og greit lodd m/svinger Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Takk for tipset?Er dette et greit ekkolodd? Var prisen grei? Dette har jeg virkelig ikke greie på Eg har samme type lodd med innvendig svinger på sandvik 26 ac. fungere helt prima. å prisen er vel ikke noe å klage på. meiner eg gav 2450 for de som eg har!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.