Jump to content

Billig plexiglass i Oslo-området?

strawberry

Recommended Posts

Hei!

Fant til min gru ut at min sprutavviser i plexiglass har begynt å krakkelere. Denne befinner seg over gangstercapen på hard-t på min Nimbus 3003. Den var lett å skru av.

Hadde tenkt å ta den med til en glassmester for å få laget en identisk en, kanskje noen få cm høyere også.

Er glassmester den rette adressaten, eller er det andre som fixer dette godt og billig?

Takknemlig for svar!

Mvh. Strawberry

Redigert av strawberry (see edit history)

Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten!

Kan bøyes, knekkes i knekkemaskin, bores hull i, og gjenges, uten at det sprekker.

Fikk et verksted til å bøye polycarbonat til luke på en båt. Dem sette den i vals og prøvte flere ganger men den kom altid rett ut. Den bør varmes hvis man skal forme den til. Har selv nye vinduer av polycarbonat og så siste høst i første kuldegradene sprekker utdanne seg i spenn utifra skruefester. Rem forklarte at forsenkete skruer kan man ikke bruke der! De er sikkert grunn til at båtprodusenter bruker plexy men ikke polycarbonat.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...