Pro Open Startet 4.April.2009 Link til dette innlegget Startet 4.April.2009 (redigert) Jeg ser det er mye båtpuss- og vedlikeholdsprat i de fleste tråder her nå så jeg tenkte det var på tide å løfte nesa ut av dieselmotoren, sette seg nedpå med en kald pils og drømme litt. Jeg snublet tilfeldig over at den vakreste skuta jeg har sett i norsk farvann nå er til salgs. Her er et bilde. Jeg antar det finnes noen (merkelige skruer) der ute som ikke er enig i at dette er den vakreste skuta i norsk farvann? Redigert 4.April.2009 av Pro Open (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
treklogg Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 (redigert) Eg er ein sånn skrue Men er jo for all del flott den og Redigert 4.April.2009 av treklogg (see edit history) Sitér dette innlegget "Fast window went on reason" Link to post
Pro Open Svart 4.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Fin den der også ja. Jeg har vært på tur med Statsraad Lehmkul og den kommer også høyt på lista. Jeg antar noe som er bygd i glassfiber aldri kan toppe lista hos en som bærer aliaset "treklogg"... Mye vakkert er bygd i tre, det er det ingen tvil om... Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Tror heller jeg vil kalle den "flott" istedenfor "vakker" dessuten er det vel ikke størrelsen det kommer ann på. Sitér dette innlegget Link to post
treklogg Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 Jeg antar noe som er bygd i glassfiber aldri kan toppe lista hos en som bærer aliaset "treklogg"... Treklogg kjem vel helst av at eg alltid går i kloggar Har mine favorittar blant plastikk òg Sitér dette innlegget "Fast window went on reason" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.