tommkar Startet 4.April.2009 Link til dette innlegget Startet 4.April.2009 Hei, har lyst å bygge om min md40 til tamd! Noen som har de nødvendige delene for salg? Trenger jeg ny pumpe med røykdemper? elle holder det med den som stter på........ mvh Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig penta md40 ombyggng . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 jeg har tamd 30 hva er forskjell md og tamd??? Sitér dette innlegget Link to post
TG-cruiser Svart 4.April.2009 Link til dette innlegget Svart 4.April.2009 T = Turbo A = Aircooler. ( rørveksler inde i indsugningsmanifolden) Jeg har TMD30 og kunne godt tænke mig og efter montere en aircooler så det bliver en TAMD30, men indtil nu er det ikke lykkes mig og finde nogen indsugningsmanifold som jeg kunne få for en lille sum penge. Købe delene som nyt bliver alt for dyrt. Vh Rene. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 T = TurboA = Aircooler. ( rørveksler inde i indsugningsmanifolden) A'en står forøvrig for Aftercooler Sitér dette innlegget Link to post
SRC31 Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Hei! Det blir nok både billigere og enklere å kjøpe en ferding TAMD, men det du trenger er: Turbo, aftercooler , varmevelsler, sjøvannspumpe, tilhørende vannrør, sjøvannfilter, muligens ny eksos manifoil! Sansynligvis må vanninntak skiftes til større og dieselpumpe må justeres opp! Sitér dette innlegget Link to post
tommkar Svart 6.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 ok. takk for det! ØNSKER å kjøpe en tamd 40 da ....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.