KDB Startet 4.April.2009 Link til dette innlegget Startet 4.April.2009 Eg har doble separ filter med sensor for vann i dieselen, omtalt i siste nummer av båtmagasinet. Det eg lurer på om det er noen som vet om denne sensoren gir direkte kontakt mellom dei to tilkoblingene ved vann i dieselen. Eller er det slik at motstanden mellom tilkoblingspunktene endrer seg med vann i dieselen, og en trenger en spesiell alarmenhet til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Sensor kontaktpunker på innsiden. Som du korrekt bemerker har vann langt bedre ledningsevne enn diesel. Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Kan eg kjøre minus gjennom disse tilkoblingene, og ved vann i filter gir det kontakt nok til å drive en buzzer, lys direkte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.