DWC Startet 5.April.2009 Link til dette innlegget Startet 5.April.2009 Hei tenkte og bruke bryter på gasshendel til baupropell og montere ny bryter til drev løft på dashbord Derfor lurer jeg på om noen vet hva de fire ledningene på bilde går til Mvh DWC Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Desse går vel til hydraulikk pumpa til drevet. Tilt / Trim Mener å huske det var 4 stk til Mercruser hvertfall Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
DWC Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Takk for raskt svar Det jeg er mest ute etter er hva slags funksjon de fire ledningene har Den røde er sikkert + tilførsel, men hva er den grønne, rosa og blå til Jeg regner med at en er løft opp og en løft ned, men hvilken er hva og hva kan den siste være Mvh DWC Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Kan det være startsperre hvis drevet står i gir , mener det er det!! Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.