espen-85 Startet 5.April.2009 Link til dette innlegget Startet 5.April.2009 hei lurer på å kjøpe ei snekke med md17c motor, men den har ein oljelekkasje mellom gear og aksling. så lurer på om dette er veldi omfattende å gjøre og må båten på slipp??? på forhånd takk ESPEN Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 hva type gear er det på den ? om du vet, eller finner ut av det, kan jeg se i deleboka ! Sitér dette innlegget Link to post
espen-85 Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 vet ikkje ka type gear det er.. men skal ringe å sjekke med selger Sitér dette innlegget Link to post
espen-85 Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 motoren står i ei myra/nordfjord 22" finner ingen info om ka motor å gear de ble levert med...??? noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 få sendt over et bilde, og legg det ut her Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Hei, jeg har nylig hatt ut kassa på min md17c. Der satt det et msx gear. Flens i bakkant på kassa med 4 skruer, så er det å dytte ut propell aksling. Kassa sitter vidre med 4 skruer inn i motor. Gjort på halltime plukke ut. Om det er et ms eller msx gear du har så har jeg rep sett til den kassa liggende. Jeg kjøpte komplett sett og tok bare ut noen lager i fra settet, resten ligger der. Deler bestillt i fra drevia. Reduksjonen i bakkant du snakker om hadde jeg ikke i fra hverandre men ut i fra tegninger skal ikke det være noen sak. Jeg har også evt komplett kasse liggende men med defekt kon. Reduksjonen i bakkant er ok. Send meg evt mail. Sitér dette innlegget Link to post
espen-85 Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 trenger båten slippes?? Sitér dette innlegget Link to post
atle123 Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 her er bilde av gearet! Sitér dette innlegget Link to post
espen-85 Svart 5.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 dieselboy!! har du mulighet for å scanne bilder/tegninger i fra doka du har så eg kan se ka eg må gjør? Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 send en IM med mailadr. så ordner deg seg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Flott om du kan laste det opp i dokumentarkivet istedet, sikkert flere som kan være intr. i dette. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Det finnes to typer gear på MD17. MonoShift forkortet til MS og MS2. Sistnevnte har 8gr. vinklet utgang, stor plastforskruning på toppen, alu.hus og kun montert på MD17D Det som her er avbildet er et MS gear. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.