beauty of aqua Startet 5.April.2009 Link til dette innlegget Startet 5.April.2009 er dette mulig??drypper litt i bergen nå,men kunne godt tenkt meg å bruke litt av min kostbare fritid til å rubbe båten over fenderlisten da den er ganske matt der.. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Såg en plass at det fantest polering til bil som kunne brukes i regnvær. Det du spør om er virkelig intressant, håper noen har svar på både rubbing og polering Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
baatsman Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Ifjor polererte jeg i lett regnvær, ingen utfordring det. Passer nøye på skrifte klutene ofte ved tørk. Det var Hempels Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Trude III Svart 5.April.2009 Link til dette innlegget Svart 5.April.2009 Rubbe i litt regn er helt ok. Selv bruker jeg litt vann fra en dusjflaske når jeg rubber med maskin. Polering vil jeg ikke ha gjort i regn. Mvh Trude III Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.