pjotra Startet 6.April.2009 Link til dette innlegget Startet 6.April.2009 (redigert) Hei For 2 år siden fikk jeg trekket om putene til båten min hos en møbeltapetserer i Hillevåg, Stavanger (rett over der som Rogalands Avis holdt til tidligere). Der kjøpte jeg også skrogtrekk som jeg mangler noe av nå når jeg begynne å bli ferdig med å trekke om skroget. Noe som husker/vet om de har avsluttet virksomheten, eller om de har flyttet? Husker dessverre heller ikke hva de heter. Redigert 6.April.2009 av pjotra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 hvis du ikke finner ut om de eksisterer lengre ... så kan du ta kontakt med Omtrekk på lura ( der ved lura bistro) og høre om de har det samme . Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 http://www.omtrekk.as/ Sitér dette innlegget Link to post
Springer Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Ellers kan jeg anbefale RA møbeltapetsering på Klepp. Fikk nye puter lagt i år og er veldig fornøyd . Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Er det Holgersen du snakker om? De holder til i underetasjen i et bygg rett ved OBS på Mariero nå. De var i Hillevåg før. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Kjetil1 Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Ellers kan jeg anbefale RA møbeltapetsering på Klepp. Fikk nye puter lagt i år og er veldig fornøyd . Ja, denne karen kan varmt anbefales! Han sydde om et skinntrekk fra et baksete til å passe et framsete i en gammel bil jeg har. Man kan ikke se at det er gjort... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.