JGH Startet 6.April.2009 Link til dette innlegget Startet 6.April.2009 Har ett spørsmål til godtfolket. Har båt med rorkult og lurer på om eg skal feste denne når båten ligger ved kai eller om den skal svinge fritt? Får vel ekstra belastning ved begge måtene vel? Kan tidvis være uroligt ver på vestlandet og da beveger roret endel på seg. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bøljan Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Jeg vipper den opp og over akterstag (delt akterstag) da er den vekk og låst. Praktisk og greit Sitér dette innlegget Link to post
Sailing Moana Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Vipper den opp og henger en del av storseilskjøtet fast i autopilotbraketten. (Har løygangen til storseil rett ved rorkulten..) Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
2nd Trikker'n Svart 6.April.2009 Link til dette innlegget Svart 6.April.2009 Vippet rorkulten opp og "festet" den i hanefoten. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Ditto! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
arkmarin Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Jeg gjør den fast i midtstilling, slik roret ikke blir liggende å slå mot endestopp. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
La Digue Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Roret må låses, ellers sliter du ut foringene/hengslene. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.