Nautic Startet 23.Mai.2004 Del på Facebook Startet 23.Mai.2004 Jeg skal anskaffe en gummibåt og har sett at et firma i Oslo selger Duramar gummibåter. Men det er ingen jeg kjenner som har hørt om merket. Er det noen her på forumet som har noen erfaringer med merket? Prisen på disse var ca 6700 kr for en 3 meter. Det er vel en meget grei pris? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 Ikke noe å si på prisen,- det hørtes billig ut, men hva med kvaliteten? Sjekk den grundig og sammenlign gjerne med Zodiak el. andre kjente, gode merker. Håper at du blir fornøyd,- lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 24.Mai.2004 Del på Facebook Svart 24.Mai.2004 Jeg har aldri hørt om denne gummibåten, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men en viktig detalj når kvalitet skal sjekkes på oppblåsbar jolle, er hvor mye overlapp det er i skjøten mellom to paneler. 2-3 cm bør være bra, men hvis den kryper ned mot 1 cm overlapp tar det ikke lang tid før problemene melder seg, ihvertfall hvis du pumper den hardt opp og bruker den mye - og det var vel meningen? God sommer Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.