PanPan Startet 30.Desember.2002 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2002 Godt Nytt År til alle som er med på Baatplassen.no! En spesiell hilsen til Ingar og de som sammen med ham bidrar til teknisk vedlikehold og fornyelse av dette forumet! Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Tiltredes!! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Henger meg på den PanPan. Hver dag med dette forumet er jo en fest i seg selv men i dag synes jeg Ingar spesielt har grunn til å være fornøyd med det han fikk utrettet i siste halvdel av 2002. Stor nytte, mye morro og masse næring til våre båtdrømmer. Tusen takk for det gamle og Godt Nytt År med baatplassen.no, Ingar. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Leifen Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Halloen folkens !! Ja denne nyttårahilsen til brukere og administratorer bør vel alle henge seg på. GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN !!!!! mvh Leifen Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Denne siden har blidt min faste startside på Internett, kjempebra.... Godt Nytt År til alle båtvenner Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Takk....... Sommern virker fjern for tiden, selv her på sydspissen har vi skikkelig vinter med temperatur rundt 15 minus. Det er bare å holde ut, så er vi snart i gang med vårpussen. At året skulle avsluttes med over 350 brukere/5000 postinger hadde vel ingen kunnet forstillt seg når vi startet for 4 måneder siden. Takk til alle som har bidratt til å skape et uavhengig reklamefritt alternativ for båtfolket! Ekstra honnør til arquebus som har lagt ned et betydlig arbeide med havneforumet, programmering av nye funksjoner og feil-retting! Oppgaven fremover blir videre tilrettelegging av forumet med tanke på best mulig funksjonalitet for dere brukere. Forslag til endringer og forbedringer er alltid velkomne, og vil bli fulgt opp dersom det er bred stemmning for det. Via meningsmåling kan vi styre dette på demokratisk vis. Ønsker dere alle et Riktig Godt Nytt År!! Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 For henge meg på jeg også. Godt nytt år alle sammen. Spessiel takk til Ingar og Arquebus. Dette er blitt veldig bra. PS. Prata med Admiralen på telefonen igår. Hu ville ha meg hjem for å måke. Skjønner ikke det Syns det er greit nok her i varmen jeg. hilsen Per Still of Egypt Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mini Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Begynte så smått for enstund siden å følge med her, men det har nok tatt litt av etterhvert.... Det hender at ØKH lurer på hva jeg driver med når tastaturet knatrer som værst. Må si at jeg trives her på dette forum og jeg slipper alle de mindre smarte meldingene som man finner andre steder. Derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske alle her på plassen et hjertelig godt nyttår. Ha en nødrakettfri aften.................. Sitér dette innlegget Link to post
Festina Lente IV Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Hei på dere! Er innom på kontoret som snarest for å ordne opp i noen småting før det gamle året går ut. Ute er det - 21 grader, og med masse rim på vinduene er det lite som minner om en kommende sommer. Men, sola har snudd, og dagen er allerede ca 5 minutter lenger. Det kjennes godt. Jeg vil ønske dere alle ett riktig godt nytt år, og takk for allt i året som gikk. Nå er det straks bare 12 timer igjen av 2002, så skal dere ha gjort noe serlig mere i år, er det best å komme igang med det. Jeg skal i banken før den stenger klokken 1200, så jeg har ikke mere enn tiden og veien. Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
bliss X Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Hei Vil også ønske alle et riktig godt nytt år, og vil samtidig oppfordre alle til å la nødrakettene ligge der de ligger, enten man er langt inne på vidda eller ved sjøen Sitér dette innlegget Link to post
captain Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Må bare hive meg på jeg også :newyearcheers: Et riktig gått nytt år til alle på Baatplassen (Nå går vi mot lysere tider) Til Ingar og arquebus en spisiell takk til det fantastiske båt forumet dere har skapt. Nå er den bedre halvdel også blitt hekkta på disse sidene så hun ønsker også alle et gått nytt år . Ser med glede å spenning fram mot det nye året her på Baatplassen Så atter en gang en takk til alle som er medlemmer av Baatplassen for fine innlegg , og gode svar. Med de beste ønsker for det nye ÅRET. Captain. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Alt som jeg ville ha sagt, er sagt i de tidligere innlegg her. Derfor sier jeg bare takk for det gamle og ønsker Dere alle et riktig GODT NYTT ÅR. En spesiell takk til Ingar og Arquebus i fra meg og. Gratulerer til Dere, og til alle andre på dette Forumet også, for den suksessen dette er blitt. Tenk på barna, og feir med måte, og uten nødraketter selvsagt. :newyearcheers: :newyearcheers: Sitér dette innlegget Link to post
Bajaz Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Ja, jeg må bare henge meg på jeg også ! -GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN ! Sitér dette innlegget Mvh. Bajaz Bella 621 Mercury Optimax 150 Link to post
arquebus Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 [table] Godt Nyttår![/glow][/td][/table] Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Hei. Og så var det min tur. Tenker tilbake på årets sommerferie i båt som er det mest fantastiske vi i Trudelutt har opplevd, 4 uker i august på svenskekysten hvor det ikke hadde vært så fint vær på 200 år. Så det er bare å håpe på noe lignende for neste år. Nå senker roen seg her over Skjettenbyen. Det ryker av alle piper, og til og med støyen fra motorveien har stilnet. Det spraker på peisen og kaffe med en liten cognac er nettopp inntatt. Det er godt å være innendørs. Ute viser gradestokken minus 24 grader. Admiralinnen har slengt seg litt nedpå i sof**n, velfortjent etter alle forberedelsene og gjennomføringen av julen. Men om noen timer er det tid for en god biff med rødvin. (og etter det er det tid for 3/4 time tur i skogen med skipshunden Japp, iført varmedress, jeg altså, - grøss!) Japp takler rakettene sånn passe. Når det smeller og freser som værst hjelper det godt at pappa holder litt rundt ham og godsnakker litt, med champisglasset i hånden. Var nemlig på polet i går (45min kø!), Smirnof vodka var forøvrig utsolgt, med Grapesoda og Dobra får duge til å ha sånn innimellom. Nei nå kommer nesten tåren i øynene. TV'en står på i bakgrunnen, og der er der bilder av tresnekker på tur i sørlandsskjærgården! Så var det bare å ønske alle båtvenner, kjente og ukjente og spesielt dere to som driver dette forumet: [glow=red,2,300]Godt Nyttår![/glow] Hilsen "kapteinen" på TrudeluttLars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tone Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Hei alle sammen ! Klart at vi alle må ønske hverandre - og særlig sidens to ansvarlige - et riktig godt nyttår ! Gleder meg hver dag til å gå inn på sida og hente meg ny kunnskap. Fortsetter det i dette tempoet blir jeg jo riktig "lærd" innen sesongen setter inn...Tenk så flott Ha en veldig hyggelig kveld ! :newyearcheers: Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Godt nyttår til alle ! :newyearcheers: :newyearcheers: :newyearcheers: Noen av oss treffes sikkert når det blir varmere i været Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 :crazy:Nå er det snart 'utskei' for oss på Oseberg Sør ,slipper en time tidligere til middag idag... ikke tradisjonskost for oss men likevel : Breiflabb og hjort-indrefile samt isbombe til dessert.Nyttårsraketter blir det selvsagt ikke her,knapt nok lov til å bruke fyrstikk til å tenne opp røyken inne på røykerummet,men et stearinlys på spisebordet skal vi da få til. (Behøver vel ikke å nevne hva jeg mener om innleggene som omhandlet bruk av nødraketter nyttårsaften) Her ute er det lett overskyet +4 grader 11knop fra sør ...Noe annet enn juleaften med orkan og underholdningen på TV var stakato-stillbilder da parabolen fikk noya. [glow=red,2,300]GODT NYTTÅR[/glow] vyrdsamt SOLO Sitér dette innlegget Link to post
Jakob Svart 31.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2002 Hei Vi gått inn i det nye året og vi er et skritt nærmere sommeren 2003;takk gudene!Ettersom vakten er rolig vil jeg ligge bruk anledningen til å ligge inn en nyttårshilsen til alle som bruker denne flotte siden. Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 1.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2003 Godt Nytt År Folkens Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Hei Jeg ønsker alle et riktig godt nytt år. Håper alle får en hyggelig og nær overgang i kveld. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
bliss X Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Ønsker alle et godt nyttår, og håper på en fin og lang båtsesong med stabilt vær og varme vinder. Sitter her med en j... tannverk og gumler smertestillende piller. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Et Godt Fredfyllt båt-År ønskes dere alle!! Marwin Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
jan Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 riktig godt nytt år til alle Sitér dette innlegget Link to post
945 Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Godt nyttår og takk for det gamle. Takker også samtlige for mye hyggelig og interresant lesing på baatplassen. Ser frem til ny båtsesong med mye bra vær og fortsatt hyggelig "tone" på disse sidene. MVH Sitér dette innlegget Tønnesea Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.