klugg Startet 7.April.2009 Link til dette innlegget Startet 7.April.2009 I vinter har det blitt et betydelig hull i et hjørne av vanntanken. Hva bør jeg bruke, og hvordan går jeg fram for å reparere dette? Som det fremgår av bildet, har den raknet noen cm langs med en sveis, fra hjørnet og innover. Sitér dette innlegget Link to post
Seilersnobben Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 (redigert) Hva er materialet i tanken ? Hvis mulig ville jeg lagt på en lapp og kontaktlimt. Kanskje du må bruke spesielt plastlim. Uansett tror jeg lapp er beste måten å håndtere det siden den har revnet i selve sveisen. Redigert 7.April.2009 av Seilersnobben (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Kjøp ny tank. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.