Knapstad Startet 7.April.2009 Link til dette innlegget Startet 7.April.2009 Er det noen som kan gi meg en god anvisning på hvordan de har gjort i sin egen båt? Jeg skal montere et to-kilos apparat Primus i godkjent kasse. Har alt utstyr. Også elektrisk fjernkontroll av stengeventil.Tenker å plassere beholder mv. under sittebenk nærmest kokeapparatet. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 He! - og velkommen til Baatplassen! I vår båt er gasskassen med dreneringsslange ut til skroggjennomføring i skutesiden, montert i rommet under fotplata ved førerplassen. Slangen fra gassbeholderen er ført til en manuell stengekran. Herfra går det kobberrør til lekkasjekontrollen. Alt dette er montert samme rom som gasskassen. Gassrøret er så ført under dørken og til pentryet på BB side, hvor det er en ny stengekran før gasslangen går til komfyren. I ettertid har jeg montert gassalarm med detektorer nede i kjølsvinet ved pentryet og i akterkabinen. Lykke til med montasjen! Båtfrokost med nystekte chiabatta kan absolutt anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Knapstad Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Takk, det var et godt forslag det også. Får se hva jeg får til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.