Djupevågen Startet 7.April.2009 Link til dette innlegget Startet 7.April.2009 (redigert) God kveld ! Mine gamle registreringsnummer har sett bedre dager, og deler har begynt å "flasse" av. Har derfor bestilt nye som jeg tenkte å klistre på før årets sesong. Men er det noen som har noen gode tips for hvordan jeg fjerner det som er igjen av de gamle "registrerings-klistremerkene"? De sitter jo som bare det.... Redigert 7.April.2009 av Djupevågen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sollux 27 Svart 7.April.2009 Link til dette innlegget Svart 7.April.2009 Jeg fjernet just mine... De satt godt ja.. jeg brukte varmluftspistol. Så vaket jeg til slutt med rødsprit.. da løsnet det fint.. Bru eks ei isskrape av plast.. lager ikke riper.. Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Takk for tipset, Sollux 27. Isskrape, rødspit og varmluftpistol gjorde jobben overkommelig ! Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 (redigert) hei , jeg fjernet nettopp på min båt.. brukte en spray som heter : dupont fade out thinner kjøpte den hos billakk leverandør.. spray på og hele klistermerket blir helt seigt og kan lett som det fjernes med en myk plast sparkel eller hva man har i nærheten :) Red: så først nå at du var ferdig ... hehe Redigert 8.April.2009 av KaRsK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Takk uansett ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.