Sydvesten Startet 8.April.2009 Link til dette innlegget Startet 8.April.2009 Er på jakt etter en kjekk liten daycruiser som er "trailbar" og ikke for stor... Har kommet over en del av denne typen til salgs her i ymse forfatning.... Kjekk og grei å dra opp på standen... det er jo kun sandstrender her over alt... Hvordan er disse Rotax motorene... kjenner kun til dem fra snøscootere for 25 år siden..... Sea Doo Speedster Jet Boat Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
ivar Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 En kamerat av meg har en sånn. 18 fot, 2x110hk(?) og 99 eller 2000 mod. Har ikke hørt at han har hatt no trøbbel med motorene, de er såvidt jeg husker 950cc og 2 syl, altså med et mye mer moderat effektuttak enn fra en snøscootermotor. Passer vel bra å ha en sånn nede i allah-land, de bruker endel mer bensin enn en påhenger som gir samme fart. Mener også å huske at det ikke var noe form for powertrim på jetaggregatene på den båten Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mulligan Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Rotax er en svær Østerriksk produsent av motorer til motorsykkel, snøscooter, fly og annet. Har svært godt rennome. Er eiet av Bombardier i Canada. (de Havilland, Evinrude, Johnson + tog og masse annet). Det er ikke powertrim på jetinstallasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Jeg har en motorsykkel med en Rotax motor. Kan trygt anbefales, driftsikker og solid som få Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.