TMS Startet 8.April.2009 Link til dette innlegget Startet 8.April.2009 (redigert) Går fra Strømstad nå, med kurs for Tønsberg. Er det noen som vet om det er mulig å bestille broåpning ikveld eller i morgen tidlig? (Kunne tenke meg å slippe å gå Tønsbergfjorden eller via Vrengen) Redigert 8.April.2009 av TMS (see edit history) Sitér dette innlegget TMS Link to post
Mulligan Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Jeg tror ikke du slipper unna Vrengen og Vestfjorden. Det er kun fast broåpning 15. April til 15. September. Du må i så fall vente på at noe større skal igjennom. Du kan prøve 33 35 45 00 / 33 31 88 07 og se om noen svarer. Tvilsomt. Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Du har nok rett, jeg forsøkte å ringe nå uten å få svar. Takk for svar, da setter vi kursen 300 gr mot Vrengen. Sitér dette innlegget TMS Link to post
Enzo Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Du får ha tunga rett i munnen inn gjennom fjorden der , den råka i isen som var brøytet opp var ikke akkurat ekstremt bred når jeg så den for et par dager siden Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Vær litt forsiktig. Det er tjukk tåke i Vestfjorden akkurat nå, og fremdeles litt drivis her og der. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Jeg var på hytta i vestfjorden for et par dager og da var det gangbar is et godt stykke ut bare avbrutt av en strime med vann som en eller annen båt hadde brøytet , men mye kan ha skjedd på 2-3dager i dette knallværet Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Du har nok rett, jeg forsøkte å ringe nå uten å få svar. Takk for svar, da setter vi kursen 300 gr mot Vrengen. Hei Prøv havnekanalen (12) og rop på "Brovakta Tønsberg". Det har funket tidligere mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
TMS Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 takk for oppdatert info, vi går til Vallø istedet. 5 nm igjen nå Sitér dette innlegget TMS Link to post
TMS Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Sjekker med havnevakta imorgen Sitér dette innlegget TMS Link to post
TMS Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Da havnet vi tilslutt på ventebrygga ved tønsbergbrua. Enzo dukket opp og hilste på, hyggelig. Sitér dette innlegget TMS Link to post
lippert Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Regner med at du har vært på siden til Tønsberg havn, men for de andre som leser tråden. Fra 16. september til 14. april Kun virkedager, ikke lørdag og søndag: Kl. 0905, 1205 og 1405 Fra 15. april til 15. september Alle dager inkludert lørdag og søndag: Kl. 0905, 1205, 1405, 1805 og 2005 Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.