Kenna Startet 8.April.2009 Del på Facebook Startet 8.April.2009 Hei, jeg har lest side opp og ned om hvilke støymatter som er best, så den lar vi ligge. Derimot finner jeg lite om måten å gjøre dette på. Jeg ønsker å bygge en kasse over motoren, til tross for at den allerede ligger under motorromsluka på akterdekket (Barracuda 800). Men motoren må jo ha masse luft-derved kan jo ikke kassen være helt tett ? Hva med temperaturen, kan det bli et problem at motoren kort og godt kan bli for varm av å bygge den inn slik ?? Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 8.April.2009 Del på Facebook Svart 8.April.2009 Man må forutsette at motoren før den kjølingen den trenger via fersk/salt-vann og da er det viktigste at den får frisk luft. Det beste er vel å lage et rørsystem inn i kassa med tilnkytning til innsuget på motoren og en vifte som blåser utenfra og inn via rørsystemet. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 8.April.2009 Del på Facebook Svart 8.April.2009 Legg fleksible rør fra luftinntaket i skutesia til kassen. Disse kan også isoleres Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.