Djupevågen Startet 8.April.2009 Link til dette innlegget Startet 8.April.2009 Vet noen hvor mye gearolje det går på et slikt drev ? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 (redigert) 1,892 liter. Ok da. Den ble litt kort. Alpha One gen 2 med beholder inne i båten skal ha 1,892 liter olje. Uten beholder går det 1,160 liter. Redigert 8.April.2009 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 (redigert) OK. Du skjønner - jeg kjøpte sånne "tuber" på Biltema, og nå har jeg fylt på alle 6 jeg kjøpte uten at jeg nådde opp til nivåhullet øverst på drevet. Vet du om det finnes oljetuber som rommer mer - tipper Biltema sine ikke tar mer enn 0,2 liter ? Redigert 8.April.2009 av Djupevågen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Jeg har beholder inne i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.April.2009 Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Bruk Quicksilver sin High Performance olje på kanner du. Det er den eneste som er anbefalt. En liten "kvalitets" pumpe i plast skrus på kannen og i tappehullet. Voila. Ferdig på null komme to. Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 8.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2009 Hjertelig takk. Skal ta turen ned i marina'en i morgen for å se hva de har å tilby ! Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Fikk kjøpt både olje og enkel håndpumpe i marinaen i Drøbak. Enkel i bruk - alt vel ! Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 En liten "kvalitets" pumpe i plast :lol: Den pumpa er heftige saker ja Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Djupevågen Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Ikke særlig avanserte saker, men ikke lett å klare seg uten heller !!! Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 (redigert) Her er en video på youtube som greit viser fremgangsmåten: Redigert 9.April.2009 av Skvulpen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Kjempebra ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.