Fusebox Startet 9.April.2009 Link til dette innlegget Startet 9.April.2009 Hei. Dette er nok på kanten av hva forumet bør brukes til, men nå har jeg et stort problem. Installatøren er her og holder på. Hullet er kuttet, men tunnellen er for kort (75cm)! Er det noen som har en tunnell på 100cm eller lengre i området Drammen og noen mils omkrets jeg kunne lånt/kjøpt og/eller erstattet så fort jeg kan få kjøpt ? Diameter 18,5 cm. (Sleipner SP55/SP60 eller lignende). Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Vet ikke om han er tilgjengelig nå i påsken. Men det koster jo ikke stort å prøve en telefon til denne karen. Han pleier å være like blid uansett. Holder til i Vestfold, hvis han ikke er på tur. Dag Tore's rep og vedlikehold Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Dag Tore ble faktisk dagens helt her i huset. Han hadde en tunnell, som passet inn. Mange takk til ham. Det blir visst en fin dag likevel Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Jeg synes nå han GeirFrode burde kalles dagens helt, uten han ingen Dag Tore eller tunnell. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Jo, tusen takk tl GeirFrode for tips, men jeg hadde tilfeldigvis kortet fra Dag Tore liggende, og ringte ham før meldingen kom inn ;-) Uten at det på noen måte begrenser innsatsen. Godt drikke til GeirFrode om vi treffes utpå :-) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Hyggelig at det ordnet seg, da. Nå er det en stund siden jeg har hatt noe med D.T å gjøre, men slik jeg husker ham, så var det svært få problemer der i gården. Det meste ordnet seg for de fleste. Det virker som om han fortsetter i det sporet, ser det ut til. Godt at det finnes noen slike mennesker enda. Sier nok ikke nei takk til godt drikke heller jeg, om vi skulle treffes utpå der et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.