JGH Startet 9.April.2009 Del på Facebook Startet 9.April.2009 Har på hand denne 470en. Skal fikses opp og gis i konfirmasjonsgave til dattera mi tenkte eg. Så får jo eg eitt kjekt leketøy og Har DU erfaring med denne typen seiljolle og eventuellt link til forum e.l Båten skal hentes ilø av fredagen. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
JGH Svart 11.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2009 Båten er nå kommet på plass, skal pussest opp til god bruksstand. Litt plastring som må til og utskifting av løpende rigg. Fikk med 4 seil, deriblant spinnaker, så dette skal bli gøy. Med på kjøpet fikk eg og ein seilsekk med storseil med 3 rev og rullegenoa 150% med innsydd skum og UV beskyttelse til Kings Cruiseren. Rullegenoaen kommer eg til å bruke, muligens storseilet er 10cm for langt i masteliket, må prøve det på båten. Sydd om blir det greit reserveseil til båten iallefall. alt for den nette sum av 4000kr, fornøyd eg etter ca 80mils kjøretur igår. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Sun Flyer Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Kult. 470 er gøy. Bilder? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
jupan Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Stas :D Jeg tenkte meg ut meg VG-jolla på hytta i helgen, men været ser ut til å stanse meg ... JRO Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Kult. 470 er gøy. Det skal jeg love deg. Det er også veldig flaut og vått til å begynne med. Omtrent som når du lærer windsurfing. Heldigvis er jolla lett å rette. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 11.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2009 Bilder kommer da eg starter oppussinga, sikkert neste veke. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Gunga Din Svart 12.April.2009 Del på Facebook Svart 12.April.2009 fann en kul film på youtube Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JGH Svart 15.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2009 Ser ut som dette kan bli kostbart for meg allikevel. Lånte båthenger på jobben, og satte da av båten som stod på. Resultatet av det er at 1stk yamaha 20hk fra 2007, kjørt bare 2-3 timar forsvant. Ein satans idiot har funnet ut at han hadde lyst på ny motor og kløpt hengelåsen. Når me kjøpte motoren sa eg til sjefen at han måtte forsikre båt og motor, men har han gjort det da, neeeei. Så nå sitter eg med svarteper og "skylder" firmaet ein ny 20hk. Passer godt opp i båtpuss, konfirmasjon og restskatt. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.