Smurph Startet 9.April.2009 Link til dette innlegget Startet 9.April.2009 (redigert) Jeg har noen tegninger av en "Catspaw" jolle liggende, og vurdere å kjøpe bl.a. båndsag for å få gjort noe med det. Er det noen som har erfaring med båndsagene fra Moe & Co? F.eks. denne: http://www.mamut.net/moeco/subdet2.htm Han er jo uslåelig på pris, men holder de mål? Eller bør jeg like godt ta steget opp til denne: Redigert 9.April.2009 av NOR_Smurf (see edit history) Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Hulda Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Den største modellen ser ikke dum ut. Merk at de to minste modellene ikke kan krenge bordet. For båtbygging burde man kunne krenge bordet begge veier, men det tror jeg ikke du får på disse vanlige billigsagene. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Jeg har en eldgammel B&D hobby utgave. Riktig innstilt, og med forståelse for å la maskinen gjøre jobben selv (mao. ting tar litt tid), gjør den en utmerket jobb. Helt opp til 100 mm. Jeg tror det er viktig å bruke litt penger på sagbladet. Jeg hadde nok gått for en "billig utgave" for å bygge èn jolle. Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 DeWalt er helt okei kvalitet, men kanskje i overkant høyt priset. Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Du kan like gjerne gå for billigmodellen til Moe & Co. Etter hva jeg kan se så kan du tilte bordet og sag høyden er det ikke noe å utsette på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.