Brodern Startet 9.April.2009 Del på Facebook Startet 9.April.2009 Som headingen sier. Hvem lager dette etter mal, fortrinnsvis aluminium. Svogers (Jeephøvding) er i kjømda til å få laget rute på båten, men trenger rammeverk til å feste ruta i :) Ukjent båttype så dette må lages etter mal. Så, hvem gjør slik ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
MortenK Svart 9.April.2009 Del på Facebook Svart 9.April.2009 Jeg har bestilt nye portlights etter egne mål hos www.ometall.se nylig. Har ikke fått de ennå, så jeg er spent. De bruker vannskjæringsteknikk, slik at det blir en hel alu-ramme uten skjøt. du kan jo sjekke der ! Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Brodern Svart 9.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2009 Skal titte nå, takk for tipset. Det optimale hadde vel vært ei ramme i en del på denne båten. Det vil være ei buet rute, som på en gammal selco, eller en Chevrolet Corvette om man vil :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
dezibella Svart 10.April.2009 Del på Facebook Svart 10.April.2009 Prøv og ta en telefon til Ertec i Tvedestrand. Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
blueline Svart 10.April.2009 Del på Facebook Svart 10.April.2009 (redigert) Sjekk også dette firmaet. De skal lage vindskjerm til min nye båt. http://www.batrutor.se/menu,948,1083,page,1083.html Redigert 10.April.2009 av blueline (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 10.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2009 Ertec og Batrutor er også notert Tusen takk for tips. Det blir en ringe og mailerunde etter påske. Så blir det vel forhåpentligvis ei ramme på denne båten :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
New Attitude Svart 10.April.2009 Del på Facebook Svart 10.April.2009 Jeg har bestilt nye portlights etter egne mål hos www.ometall.se nylig. Har ikke fått de ennå, så jeg er spent. De bruker vannskjæringsteknikk, slik at det blir en hel alu-ramme uten skjøt. du kan jo sjekke der ! Fikk levert faste ruter/vindskjerm til min Maxi 95 fra Ö-metall i fjor, og er meget godt fornøyd med produkt/kvalitet Sitér dette innlegget Dufour 40 Performance Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.