Elise Startet 9.April.2009 Link til dette innlegget Startet 9.April.2009 Er på jakt etter aluskinne for setejustering med lås som på bildet. Har prøvd flere båtustyrforetninger, men de sier at denne typen har gått ut. Er det noen som vet noen som har eller evt noen som har noe brukt det er mulig å få kjøpt Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Kjører forbi den bedriften daglig... Har du prøvd å kontakte de? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Elise Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Nei jeg har ikke det, bare forsøkt diverse båtutstyrsbutikker, de har skinner men bare en annen type, de påstår at min har gått ut. Jeg kan prøve å kontakte de til uka. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 9.April.2009 Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Elise, jeg har den stolen ombord også, og jeg fant dette firmaet som bør kunne ha delene, har dog ikke vært i kontakt med de. Norsap Håper det er til hjelp God påske Mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 9.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2009 Ja det ser ut som de har den skinnen i produksjon fortsatt, takke for hjelpen God påske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.