Johnrik Startet 9.April.2009 Link til dette innlegget Startet 9.April.2009 Ønsker å kjøpe papirkart av hele Norskekysten, Svalbard og nordområdene. Grønnland også om du har Bør være så nye som mulig og i GOD STAND. Har du hele eller deler, ta kontakt: johnsen.henrik@gmail.com Sitér dette innlegget Everyone is a fisherman, until a fisherman walks into the room... Link to post
M/S Malene Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Snakk med :http://www.fosengjenvinning.no/ eller Sjuve ship i Arendal. De hogger fiskebåter, og vet at de får inn hundrevis av kart i året. Blir ant. det billigste Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Snakk med Tønsberg Kystkultursenter. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Kart er ferskvare synes jeg :-) Har oppgradert med nye papirkart for sverige og norge i vinter. Om noen er interesserte har jeg kystkart (1:50.000) for Oslo -Kristiansand og Strømstad-Gøteborg. De er vel ca 4 år gamle og brettet og brukt pent. De er ikke oppdatert etter EFS. Kan selges rimelig om noen er interessert. Send IM Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Nå har jeg fått hentet båten og bytte ut kartene mine. , Jeg har følgende kart Norge: Hovedkartserien 1:50.000 Kart 1-10 (det er Oslo - Mandal omtrent og Oslo-Koster= Sverige: Hovedkart (heter vel noe annet i Sverige: 1:50.000. Kart 925,931, 932, 933, 934 og 935. (det er Koster til Varberg som er S for Göteborg) Send IM om det er av interesse Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 25.April.2009 Link til dette innlegget Svart 25.April.2009 Burde ikke Johnrik komme frem igjen...trådstarteren som ber om kart av hele norskekysten? Jeg har også mange kart som jeg kan gi bort, men ikke til en som ikke svarer på innlegg ment til hjelp for ham selv. I tilfelle du likevel velger å svare, hvilke kart trenger du? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.April.2009 Link til dette innlegget Svart 25.April.2009 tok ikke mange timene på finn før interesserte meldte seg for mine kart. Sitér dette innlegget Link to post
vickers Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Låner denne tråden litt. Er det fortsatt noen som har papirkart de ikke trenger? Jeg kunne trenge kart fra Stord til og med Sognefjorden. Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Denne tråden er vel strengt tatt i gråsonen, så trådstarter bør vel ikke bli overasket om den forsvinner.... :) Sitér dette innlegget Link to post
vickers Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Denne tråden er vel strengt tatt i gråsonen, så trådstarter bør vel ikke bli overasket om den forsvinner.... :) Ok, jeg bare lånte den. Ser den er fra April så den har nå overlevd en stund. Sitér dette innlegget Link to post
Lindes Rederi Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 NKHF trenger endel kart, og håper det er noen som kan "donere" eller selge billig til oss: Strekn. Austevoll - Stavanger, Hardangerfjorden/Sunnhordland, Strekn. Lindesnes - Langesund, Oslofjorden, Strekn. Drøbak - Strømstad. Vi bruker alltid gps, så kartene trenger ikke være nye. Har noen liggende eldre kart, så tar vi gjerne vare på disse i arkivet vårt (ikke antikke kart). Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 NKHF trenger endel kart, Jeg har desverre ingen kart til overs, men kanskje "giverviljen" blant medlemmene øker om vi får vite hva som skjuler seg bak forkortelsen Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Er vel ikke http://www.nkhf.no/ eller Norges kaninhoppforening? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Gremmes hver gang jeg ser slike tråder som dette da det får meg til å tenke på at jeg for få år siden kastet 2 stappede søpelsekker med sammenrullede kart på fyllinga istedet for å prøve å selge de. Kartene var fra sørlandet og hele veien opp + endel overseiling ++ Sitér dette innlegget Link to post
Lindes Rederi Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Hva kaninhopperne trenger av kart vet jeg ikke, men Norsk KystHistorisk Forening kan ha god nytte av slike. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.