SandAnker Startet 10.April.2009 Link til dette innlegget Startet 10.April.2009 hvordan gjør dere dette? synns alltid det ligger noe pollish igjen i søkkene Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 bruk en børste til å børste vekk polishen med... Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Vitsen med dette ruglete belegget er at det ikke skal være glatt. Derfor er det ikke så lurt å kline voks på det. Jeg bare vasker det. Det finnes visst også en spesiell type polish som er beregnet for dette. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Estelle Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Hei, Hadde slikt dekk på Snekken min (Nidelv 24). Under vårpussen brukte jeg en kraftig poleringsmaskin, med grov skumplastsvamp og voks. Ble ikke spesielt glatt etterpå, men fikk fin finish. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 10.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Takk for tips med børste, tenkte også den tanken Er enig at det ikke skal væøre glatt, men tenker mest på at det får litt beskyttelse mot uv-stråling osv. Sitér dette innlegget Link to post
Camor Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Bruk en beiskost eller en annen stor kost som du klipper ned busta så den blir kort og stiv. Et veldig greit hjelpemiddel i alle kroker og kriker det er vanskelig å fjerne all polish. MVH Morten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.