Thomas Riis Startet 10.April.2009 Link til dette innlegget Startet 10.April.2009 hei hvilken gir olie skal jeg bruke til yamaha 30hk og til yamaha 4hk? Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
Bearded Beast Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 outboard gearoil som selges på enhver bensinstasjon f.eks Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Riis Svart 10.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 ok, så jeg kan ikke bruke 10w40? Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
Thomas Riis Svart 10.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 ok, så jeg kan ikke bruke 10w40? Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
Mouche Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Du skal bruke girolje for påhengsmotorer, ikke motorolje! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bearded Beast Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 nei motorolje må du ikkje bruke. men rette oljen er som nevnt ingen sak å få tak i da det selges nesten på alle bensinstasjoner. dette er små tuber med fyllespiss på for lettvint skifte uten noe krav til utstyr annet enn et stort flatt skrujern Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Eller stikk innom din lokale båt/motor forhandlar. Dei skal ha girolje...betalar rundt 80kr tuben. Eventuelt oppsøk biltema og få den til rundt 50 lappen per tube! Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Gnisten Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Biltema til kr. 29,90 pr. 200ml Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Golito Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 og biltema funker vel presis like bra som noe annet så vidt jeg vet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.