jernia Startet 10.April.2009 Link til dette innlegget Startet 10.April.2009 Jeg har bestandig god nytte av bildekk til fendring under vann. Har vurdert å male skansekledning og dekk sort, for da synes ikke merkene etter bildekkene så godt når jeg hiver dem inn over rekka. Men det burde være en bedre ide å ha hvite bildekk. Er det noen som vet om det finnes hvitmaling som hefter godt på bilgummi, av typen vulkaniserende eller noe sånt? Og; selvfølgelig hvor man får tak i dette. Husker at Arendal havn malte alle sine kaifendere hvite i forbindelse med det første Offshore VM for en del år siden, men har ikke lykkes i å finne rette person å spørre i byadministrasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Det kommer sikkert noen svar her på maling som hefter, men om så ikke skulle gjøre, så er en mulighet å bruke primer beregnet til silikon/ms polymer fugemasse før maling. Denne smøres på og herder til noe som minner om Tip-Top lim for sykkehjulslanger. Den fungerer supert som haft for malingen og er elastisk. Skulle det ikke dukke opp bedre løsninger så har jeg(firma) dette i litersbokser til overkommelig pris. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.