TB2855 Startet 10.April.2009 Link til dette innlegget Startet 10.April.2009 Fikk for en tid siden noen gavekort hos en forhandler som var "medlem" av Flak kjeden. Jeg fekk en web side der jeg kunne plukke meg ut det jeg ville. Som sagt så gjort. Leverte liste i butikken med artikklenummer og det hele, og forventet at dette skulle være i orden. To dager etter ringte de fra butikken og kunne fortelle att de kun kunne levere ca. 1/3 av det jeg bestilte. Fordi noen av produkta jeg ville ha var av en litt spesiell karrakter og ikke noe som solgte i bøtter og spann, og derfor kunne ikke butikken ta inn desse varene fordi de måtte kjøpe inn fra Flak 20 stk i slengen, og kunne rissikere å brenne inne med dette i lang tid. Siden dette ikke var nevnt noen plass vart jeg rimlig provosert og sjelte de ut etter noter, og ba dem glemme heile greia. Men jeg må vel kjøpe noe jeg ikke trenger da, som de har i butikken allerede. Surt. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Skipper Båtløs Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Dette er bare tull...jeg kjøper mye fra Flak inn til mitt firma, og det er ikke noe problem og kjøpe mindre kvantum en det som er oppført som antall pr. kartong Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 10.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Mulig det, men vist de også forskjellsbehandler butikkene er dette enda værre. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Skipper Båtløs Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Jeg vil tro butikken ikke gidder å bestille , om de ikke har det på lager Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 10.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 De hadde ikke noe av det jeg bestilte på lager, men de kunne skaffe noen av artikkelene jeg bestilte. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Oteren Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Nå er det vel ingenting som heter "Flak kjeden". Meg bekjent har de ikke eierandeler i noen forhandlerselskaper. Folk i Flak AS kjenner jeg som veldig seriøse. Du må ta dette opp med butikk/ forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Stemmer det...flakkjeden er det ikke noe som heter. Flak A/S er en frittstående båtutstyrsgrossist, som selger til båtutstyrsforretninger uansett kjede eller ikke Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Er nok forhandleren din som har lovet mer enn de kan/vil holde her ja. At de skal la deg velge fritt fra en leverandørs katalog uten å sjekke om varene faktisk skal/kan bestilles inn til butikk virker unektelig noe useriøst.. Håper det løser deg. Du har ikke tipset Flak AS om dette tilfeldigvis? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
bliss X Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Jeg har ikke hatt noe problem med å få en"litt spesiell" vare fra Flak bestilt via en vanlig båtutstyrsforretning, men det er noen år siden så de kan jo ha endret rutinene. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 (redigert) Har bestillt enkeltvarer fra Flak via båtutstyrsforretning opp til flere ganger. Sist var vel sommeren / høsten 2008. Har aldri oppfattet dette som noe problem. Redigert 11.April.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 (redigert) Har bestillt enkeltvarer fra Flak via båtutstyrsforretning opp til flere ganger. Sist var vel sommeren / høsten 2008. Har aldri oppfattet dette som noe problem. Samme her. Har bestilt via "min forhandler" og aldri hørt noe om at de ikke kan ta inn ditt eller datt pga minstekjøp. Men for all del, kanskje noen varer er i 10pk eller 20pk kartonger. Det hender jo faktisk det. Men det er jo bare sånt "småskrot" som regel da. "Nei du kan ikke få kjøpe det ekkoloddet og den 30Hk´n serru, vi må kjøpe 30 støkker" Men hadde vel sett litt på seriøsiteten til båtsjappa da gitt. Redigert 11.April.2009 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Trond Iversen Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Hei, Stemmer det som er sagt tidligere, at Flak ikke er noen kjede, men en importør som selger til båtbransjen. Vi som forhandler har aldri blitt pålagt å kjøpe hele forpakninger.... MVH Tolema AS Trond Iversen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.