Jump to content

Flak kjeden useriøs?

TB2855

Recommended Posts

Fikk for en tid siden noen gavekort hos en forhandler som var "medlem" av Flak kjeden.

Jeg fekk en web side der jeg kunne plukke meg ut det jeg ville. Som sagt så gjort. Leverte liste i butikken med

artikklenummer og det hele, og forventet at dette skulle være i orden. To dager etter ringte de fra butikken og kunne fortelle

att de kun kunne levere ca. 1/3 av det jeg bestilte. Fordi noen av produkta jeg ville ha var av en litt spesiell

karrakter og ikke noe som solgte i bøtter og spann, og derfor kunne ikke butikken ta inn desse varene fordi de måtte kjøpe inn fra Flak

20 stk i slengen, og kunne rissikere å brenne inne med dette i lang tid.

Siden dette ikke var nevnt noen plass vart jeg rimlig provosert og sjelte de ut etter noter, og ba dem glemme heile greia.

Men jeg må vel kjøpe noe jeg ikke trenger da, som de har i butikken allerede. Surt. :headbang:

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Har bestillt enkeltvarer fra Flak via båtutstyrsforretning opp til flere ganger. Sist var vel sommeren / høsten 2008. Har aldri oppfattet dette som noe problem.

Samme her. Har bestilt via "min forhandler" og aldri hørt noe om at de ikke kan ta inn ditt eller datt pga minstekjøp.

Men for all del, kanskje noen varer er i 10pk eller 20pk kartonger. Det hender jo faktisk det. Men det er jo bare sånt "småskrot" som regel da.

"Nei du kan ikke få kjøpe det ekkoloddet og den 30Hk´n serru, vi må kjøpe 30 støkker" :flag:

Men hadde vel sett litt på seriøsiteten til båtsjappa da gitt.

Redigert av Brodern (see edit history)

Føkk deg...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...