Hobby 430 Sport Startet 10.April.2009 Link til dette innlegget Startet 10.April.2009 Er de noen som har erfaring med denne??---> http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp...mID%40EQ=604094 Til den prisen så er de vel vært og prøve???? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Bearded Beast Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 joda den både lyser og virker den. men er ikkje regnsikker og fjernkontrollen kunne vært bedre.. det er ir og det må siktes litt for mykje etter min smak. kvaliteten over tid kan eg ikkje svare på da eg kun har testet den og ikkje tatt i bruk enda. men som du påpeiker så er jo prisen latterlig lav i forhold til alternativa Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Bruk heller penga på noe med mere kvalitet Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 10.April.2009 Link til dette innlegget Svart 10.April.2009 Oooh, da må jeg på JULA til uka. Har en JULA butikk like ved der jeg bor Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 (redigert) Oooh, da må jeg på JULA til uka. Har en JULA butikk like ved der jeg bor kan du skrike ut hvis de har flere igjen der du bor?? hadde ikke flere i haugesund Redigert 11.April.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Brodern Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 kan du skrike ut hvis de har flere igjen der du bor?? hadde ikke flere i haugesund Ja det skal jeg gjøre :) For ordens skyld, jeg har søkelys da, GOLIGHT :) Men dette billige kan jo være kjekt og ha uansett, kanskje Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Bearded Beast Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 (redigert) er det slik og forstå de selges til denne tilbudsprisen i butikk her i landet og? linken var nå til svenske nettbutikken Redigert 11.April.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 er det slik og forstå de selges til denne tilbudsprisen i butikk her i landet og? linken var nå til svenske nettbutikken De seier at de skal være likt i butikkene både i Sverige og Norge.. samme pris også Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.