ELAN18 Startet 11.April.2009 Link til dette innlegget Startet 11.April.2009 Jeg har en Yamaha 90 HK 2 takt 2003 mod. Jeg ser at det viser miles i instrumentet som skal viser fart. Dette instrumentet viser batteri spenning og 2 ting til. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å vise fart i knop. Jeg har en set knapp og en select knapp på instrumentet. Sitér dette innlegget Link to post
Knutsen Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Fant i instruksjonen. På baksiden er det 2 stk. DIP Switcher, sett begge ned. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Er ikke knopp og mils de samme?? har altid hørt disse gamle sjøfolka snakke om knopp og mils om en annen. Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Tintin Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Nautisk mil (også kalt kvartmil) er 1852m. Sjømil er fire kvartmil Mile er 1609m på land. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Lars H. Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 (redigert) I dokumentarkivet under Enhetsomregning kan en regne om mellom km/t, m/s, Knop (nautisk mil pr. time) og miles/t. Lars H. Redigert 11.April.2009 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ELAN18 Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Dette fungerte nå viser den fart i knop. Fantastisk hva man kan få hjelp til på dette forumet, tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.