Bjørnar A Startet 11.April.2009 Link til dette innlegget Startet 11.April.2009 Hei. Er der noen som har erfaringer med disse? Lurer på å kjøpe en brukt 04mod med 9,9 Yamaha som slepejolle. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Hei, Dette er vel noe av det beste jollene som fins. Eneste ulempene er prisen og at de er vanskelig å holde ren. Meget retningstabil jolle. Meget stødig å bevege seg i Meget gode kjøreegenskaper. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 11.April.2009 Link til dette innlegget Svart 11.April.2009 Hvor mange voksne, kan den ha ombord , og fremdeles komme opp i plan med 9,9 (15HK) ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Vi har hakket mindre Yachtline rib den heter vel 280 tror jeg. Om du søker etter to tråder med hhv "liten rib" og "Yamaha Vmax" finner du våre erfaringer. Vi topper 22 knop med den motoren. Går lett i plan med 2 voksne. Skulle gjerne søkt for deg men skriver fra mobilen nå :-) Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Klodrik Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Har RIB Zodiac YL 1, 310 med en 8hk Mercury. Meget stabil og bra båt. Min er en 98 modell og dern har holdt seg meget bra. Kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Roger Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Hei, kjøpte Zodiac 310 rib i fjor. Godt fornøyd. Planer med inntill 4 voksne og 15 hester. Retningsstabil og god i sjøen. Bra kvalitet. Støste svakhet er vekt (tung), jeg løfter båten på dekke etter bruk. Men det er gode feste kroker i skroget og jeg har laget egen hanefot så også dette går greit. Lykke til Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
Fru Jacobsen Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Jeg har en 310 (yachtline tror jeg den heter) med Mercury viking 9,9, motoren er vel bygd om til 15 hk og den planer med tre voksne men akkurat ikke med 4. Ellers så er min fra 2000 og veldig solid, den har fått masse juling men ennå aldri vært lappet og den holder på lufta hele sommeren. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bitteliten Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Det finnes styrekonsoll med jokey sete til 310. Jeg skulle gjerne hatt det på vår. Men jolla vår ble kjøpt da vi hadde forrige båten og da føltes 310 stort. Om noen vil bytte er jeg mottakelig for forslag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.