benq Startet 12.April.2009 Link til dette innlegget Startet 12.April.2009 Idag klarte jeg ikke lengre, abstinensen ble for stor. Det fikk briste eller bære. Heiste helt nye seil på "Mikkeln" og fikk testet den litt, jeg ble kjempeoverrasket hvor lett den var å seile. Frisk SØ vind og en skjeggete båt, men likevel klokket jeg den på 6 kn. Blir spennende å se hva et rent og pent skrog vil gi. Sitér dette innlegget Link to post
Sailing Moana Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Syns eg så en seilbåt utpå lyngenfjorden mellom Hatteng og Skibotn i går kveld.. Var det deg, og kom du deg inn før snyværet kom? Det tettna ganske til utover fjorden etter som eg kom nordover! Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
benq Svart 15.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Nei det var nok ikke meg som var så langt innover, beveget meg mellom Olderdalen og Lyngseidet. (litt att og fram). Men artig var det iallfall. Sitér dette innlegget Link to post
Sailing Moana Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Ok. Da var det vel noen andre som var ute å koste seg på kvelden der inne! Trodde først det var den båten som ligger i Skibotn, men den lå i havna når eg kjørte forbi.. Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
benq Svart 15.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Kanskje er det flere som har kjøpt båt her i fjorden??? Hadde vært trivelig å fått ett seilbåtmiljø her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.