Khaoz Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 SPM: Hva betyr egentlig forkortelsen "OT" som benyttes her på forumet? JRO OT=Off topic Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
Seilersnobben Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Ja det er nok fort gjort at det blir litt oppglødd, men det er når folk trekker inn politikk, er kategoriske, sort/hvitt, enten/eller og sier at andre har feil og dårlige ting osv. Collins English Dictionary 6th edition: "Chauvnism - smug irrational belief in the superiority of one's own race, party, sex etc." Det var vel omtrent det jeg mente. God natt. Ny husoppussingsdag i morgen. Dessuten kommer Åsgårdsreia fra ferie. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Mener du hovedluke eller forluke(dekksluke) ? Hvis det siste, hvilket fabrikat var det og hva var problemet ? Det var dekksluka jeg hadde problemer med. Den lakk, og var ikke mulig å bytte pakning. Vet ikke hvliken fabrikat det var. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 (redigert) JRO: Hva med denne? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17014452 Ser kjempebra ut utvendig og ærlig slitt inne... Redigert 13.April.2009 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
jupan Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 (redigert) Har jo en sånn fra før ;) nesten, en slags :p Redigert 13.April.2009 av JRO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...ll&tot=null Nabobåten. Min lille sjark kan sees på dens babord side. Hvorfor har man ikke en mill på bok akkurat nå? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.