Catlina Startet 12.April.2009 Link til dette innlegget Startet 12.April.2009 Nautisk Forlag åpner ny butikk i Oslo onsdag 15/4. Hører at det blir kjempeåpningstilbud - uten at jeg selv vet hvilke? Suveren butikk når det gjelder fagkunnskap og utvalg. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Det er bare å gå inn på hjemmesiden deres http://www.nautisk.no/ så kan man få opp hele listen med tilbud! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bützfleth Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Ikke mye å rope hurra for. Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Var innom dagen før påskeferien. Skulle ha tre forskjellige navigasjonsbøker som sto priset til 70kr stk på nettsiden. Men så viste det seg at i butikken var prislappene 276kr stk, og det var ikke noe å gjøre med det Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Har handlet en del på NF opp i gjenom årene. Direkte bilig er det vel ikke akkurat. Derimot er servicen upåklagelig og sortimentet stort. Viktigst for meg er at jeg får tak i det jeg er på utkikk etter, så får man heller betale det varen koster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.