Jazzmatazz Startet 12.April.2009 Link til dette innlegget Startet 12.April.2009 Hei! Benytter meg av dette kjære forum til å få hjelp til dette. Jeg er ingen dreven kar hva gjelder motor og mekk,- men prøver å få til det meste selv. Problemet ligger i at jeg har ingen temperaturvisning på hvor varm motoren er. Dvs. måleren viser at den er kald(kaldest) hele tiden, ingen reaksjon. Hvor kan jeg starte? Vil en ny termostat hjelpe meg? God påske! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Om måleren aldri gir noe som helst utslag høres det ut som om det er en elektronikkfeil på temperaturmåleren. Hva slags motor er det? Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 12.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Volvo Penta MD 17C,- gamle travern til Nidelv 24 Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 For å finne ut om det er liv i selve instrumentet kan du legge følerledningen til gods, da skal instrumentet gi fullt utslag. Er dette i orden er det to muligheter: Føler defekt eller termostat defekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.