Tiriltopp Startet 12.April.2009 Link til dette innlegget Startet 12.April.2009 Trenger litt hjelp jeg. Har nemlig greid å grise med imprigneringa på kalesjevinduene våre. (uff.. i fjor) Og dette er jo 10 ganger værre ut i år. Sukk... Finnes det noe som helst middel som greier å ta "knekken" på dette griset. Jeg ser jo knapt ut av vinduene i år. Uff... men nå har jeg lært. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Bruker rødsprit og tørker bort sølet med en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Leste på en anna tråd om å vaske med lampeolje? meiner det stod at de ble kjempeblanke og fine. Dette har eg ikkje prøvd. Bare lest som tips. Dette gjaldt generellt om kalesjevinduer. Har også lest om "vaselinolje" ...aldri hørt om, Nokon son veit kor det evt selges? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.