Sjeldenutpå Startet 13.April.2009 Link til dette innlegget Startet 13.April.2009 (redigert) Tok en runde med CAPTAIN TOLLEY på vinduspakningene våren 08 .Jeg var uheldig å klarte å grise mye av dette "snabelstoffet" på gelcoaten. Har Prøvd å vaske dette av med div. middler,men uten hell. Noen erfaringer med dette middlet/hva som mulig løser det opp? Jeg ser for meg fint sandpapir, men noe av griset er på antiskli.... Kommentar fra moderator:Emnet er stengt da det ikke følger reglene for utforming av titler. Emnestarter oppfordres til å starte et nytt emne iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Redigert 13.April.2009 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 var sikkert for dårlig overskrift.... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
bjorngb Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Har ikke erfaring, men overskriften din er ikke god i dette tilfellet heller - hvorfor er den ikke "Hvordan fjerne Captain Tolley søl fra gelcoat?" eller "Erfaringer med å fjerne Capt. Tolley søl"? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Bare prøver hjelpe Nautofil . Overskriften var "CAPTEIN TOLLEY" Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Christina 3 Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Har du prøvd å rubbe det vekk ? Jeg tok vekk litt søl på min ved å rubbe, polere og vokse..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.