Erundhaug Startet 13.April.2009 Del på Facebook Startet 13.April.2009 Vi er noen venner som har fått tak i en båt som vi pusser opp. Men vi vet ikke noe som helst om båten. Håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med å finne ut hva slags båt det er vi har. Sitér dette innlegget Link to post
Endeavour Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 (redigert) Denne båten kan se hjemmelaget ut - uten at det er noe spesielt negativt i det. Lykke til! Redigert 13.April.2009 av Bigisland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skoppy Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 Hei første som slo meg da jeg så den var at det kunne være en gammel selco fra tromøy Sitér dette innlegget En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen Link to post
osa Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 Selco18.1977 Selco18.1972 Selco1 9.1985 Alle disse er tverr foran på dekket, mens din ser litt spissere ut??? Sitér dette innlegget Link to post
Erundhaug Svart 14.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2009 Takk for raske svar. Min båt er spiss der disse er rette, men den kan minne om de i formuttrykket. Kan det være en eldre Selco? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.