Tjond Startet 13.April.2009 Link til dette innlegget Startet 13.April.2009 Prøvd å lete litt, men ikke funnet noe vedr dette. Er det mulig å slette noen av bildene jeg har lastet opp? Div bildefiler som ikke har noe relevans lengre og tar jo unødig plass. Noen fra forumet som kan gi et innspill om dette er mulig og hvordan eventuelt en går frem? Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
M/S Bastard Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 (redigert) De slettes ikke hvis de ligger i tråder på forumet, mener jeg og huske. Husken var ikke så dårlig Redigert 13.April.2009 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Nei, du kan ikke slette bilder selv. Muligens en form for automatisk sletting etter en tid for bilder som "ikke er i bruk"... Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 De slettes ikke hvis de ligger i tråder på forumet, mener jeg og huske. Nei, i tråder blir jo helt feil. Men tenkte på siden for opplasting av bilder. Eller har de relevans til bilder i trådene og kan derved ikke redigeres kanskje.... Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
M/S Bastard Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Det har de nok ja Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Da legger vi ballen død. Takk for innlegg. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.