mercury Startet 13.April.2009 Link til dette innlegget Startet 13.April.2009 Jeg driver å vurdere å lage meg sånn stang orgel/holdere til fiskestenger foran på denne båten.. Noen som har noen gode tips/linker/bilder av noen modeller til denne typen båt? Sitér dette innlegget Link to post
mercury Svart 13.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 Ingen som har noe gode tips ell ideer å komme med? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 13.April.2009 Link til dette innlegget Svart 13.April.2009 biliardkø holder..? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Kommandør Svart 14.April.2009 Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Hei ! Du kan bruke hvite plastikk PP rør (artikkelnr: 86-937) som du får kjøpt på Biltema for en billig penge. Jeg bruker slike rør som stangholder i min 15 fots åpen båt av typen Dory Dell Quay. Sitér dette innlegget Link to post
mercury Svart 14.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Bruker du dem i ett orgel på taket kommandør? ell bare ei enkelt hver for seg? Hadde forestilt meg noe med 8-10 stenger på taket, med mulighet til å bruke plainerboard osv.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.