Magne_F Startet 14.April.2009 Del på Facebook Startet 14.April.2009 Hei. Jeg har en RIB som ligger såpass lavt i vannet at det gror mye på potongene rundt. Mitt spørmål er derfor om jeg kan bruke bunstoff på disse, og om det evt. er noe spesielt jeg må tenke på eller evt forarbeid jeg bør gjøre? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Austlendingen Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Hei. Jeg hadde gummibåt liggende ute forrige sesong med spesial-bunnstoff for formålet - kjøpt hos Maritim (BUNNSTOFF FOR GUMMIBÅTER GRÅ 750ML 1230-60). Båten holdt seg fin og ren. Forberedelsene (vasking etc.) står beskrevet på boksen. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Justic Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Dette tror jeg e au skal gjøre for jeg har au lurt på hva e skulle gjøre med ribben:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.