Peter Baatsmann Startet 14.April.2009 Del på Facebook Startet 14.April.2009 Jeg har solgt den gamle Ranaen og kjøpt meg en Ibiza Touring 20. Det må vel kalles en nivåhevning. Ibizaen står på land i Kristiansand. Kjenner noen til et bra og rimelig transportfirma som kan frakte båten til Fredrikstad for meg? Sitér dette innlegget Link to post
All Smiles Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Du kan pröve Slettevold på Sellebak,mulig han har en tur den veien,så at han kan ta den som retur til Fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnar A Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Du kan også høre med Kjell Th Lien Transport Tlf: 90046211. Han driver med transport av båter. Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Du går glipp av en fantastisk tur om du bare setter båten på en lastebil, og frakter den hjem. Har selv seilt denne strekningen noen ganger, også på denne tiden av året. Første gangen med en båt med marsjfart 5 knop, og selv da var det ikke noen skremmende lang distanse. Sett av en helg, og bli kjent med den nye båten din. Lån deg en kartplotter, eller kjøpt en for de pengene du sparer på transporten. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Ring Norsk Leca på Torp...de har båt som går rundt kysten, og da får du mobilnummret til kapteinen på båten jeg har selv brukt de en gang, og det fungerte bra. men da må du være tilstede på torp når båten kommer Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Hei De melder jo kjempefint turvær til helgen, bedre sjangse til å se sørlandskysten får du ikke, 2-3 dager med rolig marsfart på den båten så er du hjemme, og da har du hatt en meget fin og billig opplevelse med å få båten hjem. Mye av turen kan jo også gå innaskjærs, spør lokalkjendte om hvor du kan gå, evt om noen kan være med deg som er kjendt. dette kan bli en fin tur for deg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Baatlaus Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 (redigert) Hei. Kan reise å hente den jeg om du dekker mine utgifter til transport til-fra båten, samt diesel/bensin selvfølgelig!!! ;) Om du skal ha forsikring i norske sjø kan jeg besiktige båten samtidig... ;) Redigert 14.April.2009 av Thelina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Hei. Kan reise å hente den jeg om du dekker mine utgifter til transport til-fra båten, samt diesel/bensin selvfølgelig!!! ;) Om du skal ha forsikring i norske sjø kan jeg besiktige båten samtidig... ;) Hvis ikke det er et godt tilbud så vet ikke jeg!!!!!!! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Jeg kjenner en i Kristiandsand med en hvit transporter som går som et uvær. Kanskje han kan stappe den inn bak??? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Peter Baatsmann Svart 14.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2009 Takk for mange gode forslag og tilbud. Jeg er sterkt fristet til å ta sjøveien oppover. Per Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 tror nok du angrer veldig dersom du ikke gjør det. Er det varme ombord i båten? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
All Smiles Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Varme ? man får jo ta med Dama og en skvett jodlevann.Det er uten tvil at det blir en alletiders båttur litt tidlig på sommeren.GOD TUR!! om den blir av.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.