Jump to content

Frakt fra Kristiansand til Fredrikstad

Peter Baatsmann

Recommended Posts

Du går glipp av en fantastisk tur om du bare setter båten på en lastebil, og frakter den hjem. Har selv seilt denne strekningen noen ganger, også på denne tiden av året. Første gangen med en båt med marsjfart 5 knop, og selv da var det ikke noen skremmende lang distanse. Sett av en helg, og bli kjent med den nye båten din. Lån deg en kartplotter, eller kjøpt en for de pengene du sparer på transporten.

Hei

De melder jo kjempefint turvær til helgen, bedre sjangse til å se sørlandskysten får du ikke, 2-3 dager med rolig marsfart på den båten så er du hjemme, og da har du hatt en meget fin og billig opplevelse med å få båten hjem.

Mye av turen kan jo også gå innaskjærs, spør lokalkjendte om hvor du kan gå, evt om noen kan være med deg som er kjendt. dette kan bli en fin tur for deg :flag::flag:

Endelig ble det Bobåt

Hei.

Kan reise å hente den jeg om du dekker mine utgifter til transport til-fra båten, samt diesel/bensin selvfølgelig!!! ;)

Om du skal ha forsikring i norske sjø kan jeg besiktige båten samtidig... ;)

Hvis ikke det er et godt tilbud så vet ikke jeg!!!!!!!

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...