AQAD30 Startet 14.April.2009 Link til dette innlegget Startet 14.April.2009 Hei. Er det noen som kan gi meg gode råd for mine problemer med kjølingen på aqad 30 motoren. på normal marsfart er det akseptabelt ca 80 grader. Men når jeg går på bakking senker tempen seg ned helt på 30 grader. Alle termostater er skiftet i år (78 raders temostater). finner selv ikke noe feil ! Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.April.2009 Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Har du tilkoblet defroster eller varmtvanstank eller noko lignende på kjølekretsen? Sitér dette innlegget Link to post
AQAD30 Svart 14.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Nei, har ikke noe tilkoblet Sitér dette innlegget Link to post
AQAD30 Svart 14.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Har også skiftet ny giver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.