Housetown Startet 25.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2004 Noen som har noen tips om hvilke marinaer jeg kan ringe, jeg leter etter et komplett mercruseromc drev samt motor, til min 19 fots wellcraft Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 25.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2004 Et lite skudd i mørket muligens, men prøv med en telefon til AB Marineservice i Leangbukta/Asker. De kan sikkert hjelpe deg videre om ikke annet. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 25.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2004 Hei!! prøv Ravns garage tlf 69828494 de holder til i indre østfold i Båstad, kjempe greie folk, Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 25.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2004 Finner mye rart på svenskenes form for FINN. Prøv www.blocket.se Klikk deg inn på Gøteborg...velg båt og tilbehør og mercruiser i søk for hele landet og vipps 30-40 treff. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
880 Svart 25.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2004 Fant for noen dager siden en del godbiter på www.ebay.com Prisen totalt levert i Norge var ikke avskrekkende. Det som verre er at kansje ikke varen er som forventet og reklamasjon kan være et problem!!!!!! Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Housetown Svart 26.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2004 Har funnet en omc 5l 230 hk, med et omc drev jeg kanskje kan få for 25000,- Det er tatt ut av en båt som har gått over til diesel. Så det fungerte fint når det ble skrudd ut. kanskje det er en grei pakke?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.