ss Startet 15.April.2009 Link til dette innlegget Startet 15.April.2009 Hei Har montert brukt propellanlegg fra en 95 mod Fairline. Pakkboksen har talgpakning (tror jeg) mot girkassa og et gummilager mot propellen. Ut i fra pakkboksen kommer det en klar plastslange for smøring. Spørsmålet er da hva denne pakkboksen skal smøres med?? En sier fett mens en annen sier at plastslangen skal tilkobles vann for kjøling. Noen her som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Vannsmurt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Klar plastslange er mest sansynlig for vann og kjøling... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
ss Svart 15.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Vannsmurt. Takk for raskt svar! Neste spørsmål blir da hvor jeg henter dette vannet fra? Blir vannet trykket opp i pakkboksen dersom jeg f eks kobler denne plastslangen på en 1/2" skroggjennomføring?? Sitér dette innlegget Link to post
Sea Oasis Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Tør ikke si sikkert om det går Orginalt blir denne plastslangen koblet til sjøvannskjølingen til girkassa. Der er det jo et hvist trykk på vannet fra impeller. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.April.2009 Link til dette innlegget Svart 15.April.2009 Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
ss Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Tør ikke si sikkert om det går Orginalt blir denne plastslangen koblet til sjøvannskjølingen til girkassa. Der er det jo et hvist trykk på vannet fra impeller. Takk! Da kobler jeg den på det lille utløpet på oljekjøleren til girkassa (som jeg trodde var til tapping av sjøvann). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.