Nidelv 28 Søgne Startet 15.April.2009 Link til dette innlegget Startet 15.April.2009 Tenkte å bytte ut gamle lamper i båten,hva går jeg for??led? og evnt hvor er det greit å handle? Sitér dette innlegget Link to post
havsule Svart 16.April.2009 Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Hei Nidelv 28 Søgne. De beste LED lampene jeg har funnet er de i gammel design hos Biltema Teaklampe LED 4W med 40LED delenr 25-1985 Messinglampe LED 4W med 40LED delenr 25-1984. Jeg har en motorseiler på 32 fot. Har byttet alle taklamper med teaklamper LED fra Biltema. Hver av de gamle lampene trakk 20Watt. Nå kan jeg ha på 5 lamper i båten uten at de forbruker mer strøm enn en av de gamle glødelampene. Også så bra lys da. Jeg ble mektig imponert over de lampene til Biltema. De må du bare prøve. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 16.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2009 Tusen takk Havsule, jeg drar til Biltema!!Helt topp! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.